УВАГА! Звернення освітян Оболонського району!

Управління освіти Оболонського району обурене ситуацією, що склалася  в одній із шкіл. Побиття батьком учителя фізичної культури в НВК № 157 шокувало всю освітянську громадськість.  Батько учня вирішив «вияснити» непорозуміння між його дитиною та вчителем лише з позиції сили, а не права. Наразі вчитель знаходиться у лікарні у важкому стані, який постійно погіршується у зв’язку з нанесеними тілесними пошкодженнями (численні гематоми, надрив легенів та струс мозку).

Учитель… Останнім часом це слово на вустах у всієї громадськості. І це не у зв’язку з тим, що відбуваються освітні реформи, що вчитель віддає своє здоров’я, сили, розум, серце врешті-решт, що є для дітей і порадником, і наставником, і другом, що працює майже цілодобово (уроки, конкурси, заходи, екскурсії), що несе величезну відповідальність за життя і здоров’я учнів!

А коли ж заговорять не лише про відповідальність вчителя? Коли суспільство насмілиться сказати батькам про їх відповідальність, про шанобливе ставлення батьків і дітей до вчителя? Адже виховання починається з родини, саме звідти витоки людяності та поваги до інших….

Сьогодні учитель НЕ ЗАХИЩЕНИЙ!!!! Його можуть образити, принизити, поставити «на місце», так би мовити, навчити вчити! Але ж пам’ятаймо, щоб залишитися людиною в надто жорстокий час, потрібно довіряти вчителю, а не знущатися над ним!
Учитель у сучасній українській школі не має правової основи для свого захисту. Педагога батьки можуть навіть фізично покарати.
Застосування фізичної сили  під час освітнього процесу вкрай неприпустиме. 
Вчинок батька є негативним прикладом в першу чергу для сина, який він може повторити не тільки у стосунках з однолітками, а з часом по відношенню до самого батька.

вчитель початкових класів:
Дуже сумно, неприємно і, навіть в деякі моменти лячно, що вчитель, перебуваючи на своєму робочому місці, не відчуває себе у безпеці.

учитель англійської мови:
Вражає неадекватна поведінка батька і однозначно справедливо батько повинен понести покарання! Всі питання можна вирішувати цивілізовано. Вчителям у суспільстві потрібно бути захищеними, а не бути в постійній напрузі, що на них накинеться неадекватний батько.

соціальний педагог:
Якщо все вирішувати жорстокістю, то чим ми відрізняємося від тварин? Здорове суспільство має спочатку навчитися спілкуватись, а не нападати, наче скажена тварина.

учитель початкових класів:
Останнім часом частіше жертвами нападу та невмотивованої агресії від неадекватної оцінки батьків, учнів стають учителі. Сумно, що спільнота батьків вороже ставиться до тих, хто навчає їх дітей, у будь-якій ситуації звинувачуючи вчителя, школу. Сподіваюсь, що Закон має захистити учителя, його честь та гідність.

учитель української мови та літератури
Дитяча жорстокість проростає із сім’ї. Страшно подумати, хто виросте із цього четвертокласника, батько якого так по-звірячому розправився із учителем на очах дітей, батьків та учителів.

учитель початкових класів:
Вчинені батьком дії учня 4-го класу 157 ліцею є  неправомірними, проте очікуваними, оскільки з кожним роком учителі займають місце обслуговуючого персоналу. Батьки займають позицію протистояння з учителем, відсторонюючись від взаємодії аж доти, поки не виникне конфлікт. Вирішення будь-якого конфлікту шляхом фізичної взаємодії неприпустиме, це право забезпечується найвищим законом держави – Конституцією України.
З огляду на ситуацію та безкарність поведінки агресивних батьків та учнів вчителя потребують захисту з боку держави.

учитель хімії:
Дітей потрібно виховувати у сім’ї. В школу вони приходять уже з певною моделлю поведінки, яка склалась у сім’ї. Обурливий випадок сколихнув до глибини душі. Будь-яку ситуацію можна вирішити цивілізовано. Демократія повинна бути захищеною Законом держави. Покарання для цього батька повинно бути у будь-якому випадку. Не потрібно йти йому на поступки, тому що вчителю батьки дають стільки порад, ллють на нього стільки бруду, що складається враження: батько закінчив не один, а декілька педагогічних вузів. 

Керівники закладів освіти та педагогічні працівники району.


МОН ЗАСУДЖУЄ ЖОРСТОКЕ ПОБИТТЯ ВЧИТЕЛЯ В КИЇВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ ТА ПРОСИТЬ МІНІСТРА ВНУТРІШНІХ СПРАВ ВЗЯТИ РОЗСЛІДУВАННЯ ПІД ОСОБИСТИЙ КОНТРОЛЬ